آیا تجارت شما کاملاً آنلاین انجام می شود؟ آیا اولویت بعدی شرکت شما افزایش ترافیک بازدید کنندگان به سایت شما است؟ آیا اجرای بازاریابی پیامکی را برای تقویت ترافیک وب سایت امتحان کرده اید؟ نه؟ پس زمان آن فرا رسیده است!

 

به صورت جداگانه بازاریابی پیامکی و بازاریابی از طریق وب سایت ها، تاکتیک های خوب بازاریابی است. با این حال ، هنگامی که آنها را جمع کردید، می توانید میزان ترافیک وب سایت را بسیار بهتر و بهینه تر کنید.

از آنجا که ما به سمت یک انفجار دیجیتالی حرکت می کنیم، چالش بازاریاب این است که کانال ها و روش های بازاریابی متعدد و مدرن بخصوص پنل اس ام اس را بشناسند و بهترین ها را از آنها انتخاب کنند.

ممکن است احساس نگرانی کنید که تغییرات فن آوری در بازاریابی می تواند تهدیدی برای بازاریابی پیامکی باشد؟ و یا روند بازار به سمتی برود که دیگر بازار یابی پیامکی جوابگو نباشد! همه افراد در دنیای بازاریابی دیجیتال، اهمیت بازاریابی پیام کوتاه را در صنایع، برای ارتقاء وبسایت و گسترش معاملات استفاده می شود، می پذیرند.

بازاریابی پیام کوتاه به محبوب ترین رسانه در بین بازاریابان تبدیل شده است. اگر چه یکی از روش های قدیمی به شمار می رود. علاوه بر اینکه پنل پیامکی یک روش مستقل است، می تواند بهره وری از تلاش های بازاریابی شما را در هر سطحی که باشد، تقویت کند.

 

این امر می تواند در افزایش ترافیک از طریق برند شدن وب سایت شما کمک شایانی کند و برای افزایش نرخ بازگشت مجدد مشتریان نیز قطعا تاثیر گذار خواهد بود؛ در نتیجه به صورت کلی برای برای ارتقای کسب و کار شما مفید واقع خواهد شد.

  

مطلب مرتبط : تعریف پنل اس ام اس و کاربرد آن 


 


 

 

پنل اس ام اس چگونه ترافیک وب سایت را افزایش می دهد؟


نگران چگونگی افزایش ترافیک وب سایت هستید؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که بازاریابی پیامکی جهت افزایش ترافیک وب سایت برای تجارت شما سودمند است؟

 

آیا فکر نمی کنید بازاریابی پیام کوتاه برای ترافیک وب سایت می تواند راه حل خوبی باشد؟ در اینجا چند استراتژی در بازاریابی پیامکی برای تولید ترافیک وب سایت که به شما در رسیدن به هدف خود کمک می کند را معرفی می کنیم.

 

1.پیامک ها شامل لینک های وب سایت باشند

از آنجا که بیشتر مشتریان شما از طریق تلفنهای خود به اینترنت دسترسی دارند، لینک گذاری در پیامهای متنی کاری آسان و بسیار موثر خواهد بود.

بنابراین، چرا از بازاریابی پیام کوتاه و فرصت های آن ،برای ترافیک وب سایت استفاده نمی کنید؟

در این روش، مشتریان شما می توانند بلافاصله از طریق لینک به وب سایت شما مراجعه  کنند و موجه ترافیکی مناسبی برای کسب و کار شما را فراهم میکند.

بنابراین اولین قدم موثر شامل اضافه کردن لینک در پیام متنی شما برای هدایت مشتریان به وب سایت شما خواهد بود. این روش به صورت کلی مسیر رسیدن مشتری به وب سایت شما را کاهش میدهد و این روز ها همانگونه که شما نیز دیده اید یکی از مسائل مهم برای مشتراین سرعت انجام کار و نتیجه گرفتن است.

 

2.پیام رسانی تجاری

اس ام اس از زمان آغاز به کار تکامل یافته است و کاربران به خوبی در زمینه پیام رسانی آشنا هستند. بنابراین ، شما ممکن است در فکر چگونگی استفاده از پیام کوتاه برای افزایش ترافیک وب سایت باشید؟ آیا شما کنجکاو هستید که می دانید ارائه دهندگان خدمات پیامکی برای پخش پیام برای افزایش ترافیک وب سایت چه کاری انجام می دهند؟

 

سرویس پیام کوتاه برای وب سایت سریعترین راه برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان و کسب روابط است، و می تواند برای یک سازمان در حال رشد بسیار مفید باشد.

 

یکی از این سرویس ها که قابلیت تقویت برند را در بین مشتریان شما دارد، اطلاع رسانی پیامکی تجاری است. شما می توانید با ارائه دهندگان خدمات پیامک تجاری هماهنگ کنید و تصمیم بگیرید چه زمان  پیام را ارسال کنید، زیرا بیش از 90٪ پیام های متنی ظرف چند دقیقه ارسال می شوند. صاحبان وب سایت از این تاکتیک استفاده می کنند تا تعداد بازدیدهای سایت خود را در یک زمان خاص افزایش دهند.

 

هر تلاشی که برای بازاریابی نام تجاری خود از طریق سرویس پیام کوتاه برای وب سایت انجام می دهید باید توسط یک استراتژی فکری پشتیبانی شود. علاوه بر این، می توانید بازدید کننده پیامک خود را به قیف فروش وب سایت خود تبدیل کنید.

امروزه بسیاری از توسعه دهندگان وب متوجه شده اند که برای ایجاد حجم بالای ترافیک وب سایت، باید از API های پیامکی استفاده کنند. سرویس پیام کوتاه وب سایت نقش اساسی در تجارت شما دارد و بهتر است زودتر از موعد شروع کنید.

 

3.مخاطبان خود را بشناسید

مسیر رسیدن به یک استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی پیامکی ارسال پیام به مخاطبان مناسب است.

یک متن با کیفیت باید یک پیام کوتاه (کمتر از 160 کاراکتر) داشته باشد و از اهمیت بالایی برای کاربر برخوردار باشد. در غیر این صورت، متن های طولانی تر ممکن است به چندین متن تقسیم شوند که در نهایت منجر به عدم خواندن پیام توسط مصرف کنندگان می شوند.

 

همچنین در انتهای پیامک پیوند وب سایت را بگونه ای تعبیه کنید که مشتریان از آن غافل نشوند.

فراموش نکنید که متن باید کوتاه، قانع کننده و انگیزشی باشد به صورتی که نیاز مشتری را به خدمات شما بولد کند.

علاوه بر آن، می توانید از دستورالعمل های امتناع نیز استفاده کنید به صورتی که مشتری را به استفاده از چیزی منع و به دیگری تشویق کنید.

از این تاکتیک استفاده کنید و ببینید که چگونه ترافیک حاصل می شود.

پس به این صورت می توانید بازدید کننده پیامک خود را وارد وب سایت کنید تا در نهایت آنها را به خریدار تبدیل کنید.

 

4 .پیامک تبلیغاتی

 

گزینه خوب برای جلب توجه کاربران ، ارائه برخی از پیشنهادات اختصاصی برای آنها است. این نوع پیامک ها به عنوان پیامک تبلیغاتی خوانده می شوند.

دادن میزانی ارزش و بها به گیرندگان پیامک های تبلیغاتی و ایجاد انگیزه برای خرید از شما بسیار برای جلب مشتری مفید خواهد بود. به عنوان مثال، در صورت خرید محصولات شما از سایت شما می توانید 15٪ تخفیف اضافی به آنها پیشنهاد دهید.

 

مطلب مرتبط : وم استفاده از پیامک تبلیغاتی انبوه

 

 

5.اعلان ها را به روز کنید

فرض کنید شرکت شما یک فروشگاه  الکترونیک است و شما قصد دارید محصولی جدید را عرضه کنید، در نتیجه مراجعه به وب سایت شما برای کسب و کار شما یک چالش محسوب می شود.

شما تا حد امکان  شروع به تبلیغ محصول خود می کنید. اکنون این محصول را در وب سایت خود به فروش می رسانید و به دلیل فروش بالای محصول، موجودیت محصول به پایان می رسد.

مطمئناً دوست ندارید مشتریان وفادار خود را از دست بدهید. درسته؟

 

در این شرایط می تواند از پنل های اس ام اس و پیامکی استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا جزئیات محصول خود را ذکر کرده و در صورت وجود دوباره محصول، از طریق پیام کوتاه، مشتریان را مطلع کنید.

پیام کوتاه را با پیوند URL به آن صفحه محصول خاص ایجاد  کنید و به آنها امکان دسترسی سریع به خرید دهید.

باید درک کنید که تمرکز روی مشارکت تلفن همراه و بازاریابی از طریق پیام کوتاه باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود.

 

6.هدف گیری مجدد پیام کوتاه

در نظر بگیرید سه ماه گذشته تعداد فروش مایع ظرف شویی شرکت شما بسیار بوده و احتمال مصرف آنها توسط مشتریان شما در زمان حال زیاد است!

برای تقویت ترافیک وب سایت و حفظ مشتری در چنین مواردی از SMS استفاده کنید.

پس یک پیام کوتاه برای فروش مجدد منابع شرکت به عنوان مثال همان مایع ظرف شویی و لینک مستقیم به صفحه فروش برای مشتریان خود آماده کنید.

 

7.استفاده از کد کوتاه

هر شرکتی با شناخته شدن برند آن سود خواهد برد.

چرا سعی نمی کنید از این فرصت با استفاده از پیام کوتاه برای افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنید؟

به دنبال استفاده از یک کد کوتاه خاص برای تجارت خود باشید و این شماره را در وب سایت خود به نمایش بگذارید.

آیا می دانید کد کوتاه چیست؟

یک کد کوتاه چیزی نیست جز یک عدد 5 یا 6 رقمی برای ایجاد تعامل بین سازمان و مخاطبان شما.

انجام این کار به افراد عادی کمک می کند تا برای آن شماره پیام ارسال کنند و بتوانند از خدمات شما به طور مستقیم استفاده کنند.

استفاده از این کد ها و smsهای یاد آوری در تثبیت مشتریان بر برند شما کمک خواهد کرد.

 

راهنمای خرید پنل پیامکی

 

 یکی از پنل های مورد نظر را انتخاب کنید.

 بر روی خرید کلیک نمایید، مطابق با سایت مراحل را تکمیل نمایید. مبلغ را می توانید آنلاین و یا به صورت فیش واریزی ثبت نمایید.

پس از ثبت خرید پنل اس ام اس به صفحه درج مشخصات مالک سامانه ارجاع داده می شوید در آن قسمت مطابق با فرم، اطلاعات  خواسته شده را وارد نمایید.

با تکمیل فرم مشخصات مالک سامانه، چند دقیقه بعد اطلاعات ورود به حساب کاربریتان به موبایل و ایمیل شما ارسال می شود.


راهنمای خرید پنل همیار اس ام اس

 

 یکی از پنل های همیار اس ام اس  را انتخاب کنید.

 بر روی خرید کلیک نمایید، مطابق با سایت مراحل را تکمیل نمایید. مبلغ را می توانید آنلاین و یا به صورت فیش واریزی ثبت نمایید.

پس از ثبت خرید پنل اس ام اس به صفحه درج مشخصات مالک سامانه ارجاع داده می شوید در آن قسمت مطابق با فرم، اطلاعات  خواسته شده را وارد نمایید.

با تکمیل فرم مشخصات مالک سامانه، چند دقیقه بعد اطلاعات ورود به حساب کاربریتان به موبایل و ایمیل شما ارسال می شود.

 

از بخش پشتیبانی جهت آموزش کار با سامانه با شما تماس گرفته می شود.

 


دیجی پلاس سایت ,وب ,  ,پیام ,اس ,ترافیک ,وب سایت ,پیام کوتاه ,ترافیک وب ,ام اس ,اس ام ,برای افزایش ترافیک ,مالک سامانه ارجاع ,فرم، اطلاعات  خواسته ,کلیک نمایید، مطابقمنبع

انواع نمای اسپایدر

مدارک ویزای شینگن اسپانیا

بازاریابی پیامکی چگونه کسب و کارتان را گسترش می دهد؟

7 فاکتور مهم درخرید موبایل

10 شهر زیبای کوه های آلپ

چرا باید به ایتالیا سفر کنید؟

چرا بازاریابی پیامکی شما شکست می خورد؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی دی موویز | دانلود فیلم و سریال میزنن چوب زیر ساقه کولر آبی در آستانه ظهور نصب تابلو چلنیوم ترفند و آموزش دانلود برای شما Onvan برش لیزر ارزان