دنبال دادن مثالهای ایمیل سه شنبه هستید؟ از داخل هواپیما خوش آمدید اکنون قبل از اینکه فکر کنید می توانید فرمول آنها را به صورت رباتیک کپی کنید ، بیایید رکورد را تنظیم کنیم - ترغیب مردم برای کمک مالی مشکل است. 

تعصبات شناختی و انگیزه های اساسی در تصمیم گیری تأثیر می گذارد. اینکه بدانید دقیقاً کدام تعصب را فعال کنید می تواند دلهره آور باشد. اگرچه چون اینجا هستید ، این مشکل را حل شده در نظر بگیرید. در این پست وبلاگ ، برخی از ایمیل های برجسته Giving Tuesday و روانشناسی دلیل تبدیل آنها را تحلیل خواهیم کرد. اما اول…

سه شنبه دادن چیست؟

سه شنبه دادن در سه شنبه بعد از جمعه سیاه و دوشنبه سایبری (BFCM) جشن گرفته می شود. مردم به اهداف و م chaسسات خیریه نزدیک به قلب خود کمک مالی می کنند یا داوطلب می شوند.

این جنبش سخاوتمندی که اکنون مسری است ، از سال 2012 آغاز شد و از آن زمان تاکنون شتاب بیشتری گرفته است. در سال 2019 ، سازمان Giving Tuesday از افزایش 28 درصدی کمک های آنلاین نسبت به سال 20 خبر داد. و انتظار می رود امسال حدود 605 میلیون دلار در مقایسه با 400 میلیون دلار سال گذشته جمع شود.

بله ، هنوز هم پیش بینی است. نرخ بیکاری در ایالات متحده بالا است و واکسن COVID در هیچ کجا مشاهده نمی شود ، اما روند جستجو در اوت / سپتامبر می گوید 80٪ نسبت به سال افزایش یافته است در جستجوی Giving Tuesday . واضح است که مردم می خواهند بدهند. 

حتی اگر اینگونه نباشد ، مثالهای ایمیل Giving Tuesday در زیر به شما کمک می کند تا اشتیاق مردم برای اهدا را القا کنید.

10 ارائه مثالهای ایمیل سه شنبه برای الهام بخشیدن به کمپین 2020 خود

این نمونه های ایمیل سه شنبه به شما الهام می دهد تا استراتژی مبارزات خود را برای سالهای سال دقیق تنظیم کنید. بنابراین در اینجا می رود. 

ابتدا ، یک ایمیل گرم برای هواداران وفادار 

ho .که در طول این سالها هدایای شما را به سمت موفقیت سوق داده است. به آنها بگویید که شما تعهد خود را در تغییر تغییر می دانید و باید در جریان باشید تا در طی چند روز آینده از طریق ایمیل های سه شنبه بیشتر از این ها را دریافت کنید. 

Operation Warm در ایمیل خود اعتبار کامل را به اهدا کنندگان اعطا می کند که امیدوارانه به نیازمندان هدیه می دهند. علاوه بر این ، برای اطمینان از اینکه امسال دادن آنها را فراموش نمی کنند ، گزینه "افزودن به تقویم" را ارائه می دهند ، که یک افزودنی هوشمندانه به این کمپین بازاریابی از طریق ایمیل است .

دادن مثال ایمیل سه شنبه توسط Operation Warm با CTA "ذخیره تاریخ"

 

این یکی از CARE Australia است. عنوان می گوید: "از آنجا که شما مهم هستید" برای شروع یک مکالمه یک به یک . به علاوه ، این آمار به یک لحظه افتخار مشترک تبدیل می شود .

نمونه ای از ایمیل توسط خیریه CARE به طرفداران خود که از آمار برای نشان دادن تأثیر استفاده می کند

چرا این ایمیل های Giving Tuesday جواب می دهد؟

ما به عنوان انسان تمایل زیادی داریم که به عنوان فردی ثابت در رفتار و اعتقادات خود دیده شویم . طبیعتاً ، وقتی اهدا کنندگان مکرر ایمیلی دریافت می کنند که از سخاوت سخاوتمندانه آنها قدردانی می کند ، آنها برای اهدا مجدد آماده می شوند. 

تا جایی که آمارها پیش می رود ، اهدا کنندگان مکرر 42٪ بیش از 1 سال اهداکننده یک بار اهدا می کنند. حتی اگر آنها بخواهند به دلایل صرف نوع دوستانه کمک مالی کنند ، ایمیل شما آنها را برای ایفای نقش خود آماده می کند. 

پیگیری با یک ایمیل اعلامیه سه شنبه

روی تأثیری که در گذشته ایجاد کرده اید تمرکز کنید. 

  • ذکر کنید که در طول این سال ها چه مقدار جمع آوری کرده اید و چگونه به سود اهداف شما بوده است.
  • آماری را برای اهدا کنندگان درج کنید تا ببینید محل کمک آنها کجا استفاده شده است.
  • از تصاویر و عکس ها برای برانگیختن احساسات و شکستن قلب آنها استفاده کنید. 

خیریه: آب همه موارد فوق را به طور قانع کننده ای انجام می دهد. عکس ، که به عنوان نشانه ای جهت دار عمل می کند ، و پیام همراه آن احساس امید و همدلی را برانگیخته است . در انتهای ایمیل ، آنها همچنین می توانند اطلاعات بیشتری در مورد جمع آوری کمک مالی خود ارائه دهند. این امر خصوصاً برای اهداکنندگان بار اولی که ممکن است بخواهند بیشتر بدانند مفید است. 

آنچه که همچنین شایان توجه است خط موضوع ایمیل آنهاست - این # سه شنبه دادن ، با ما تاریخ بنویسید !. این یک فاصله کنجکاوی ایجاد می کند که گیرنده را از این رویداد هیجان زده می کند و باعث می شود که بخواهند ایمیل را باز کنند. در این درس ، خطوط موضوعی شما باید هیجان ایجاد کند و نتیجه خوبی هم بدهد. 

اعلان ایمیل سه شنبه توسط خیریه: آب

چرا این ایمیل Giving Tuesday جواب می دهد؟

ما معتقدیم هر تصمیمی که می گیریم تصمیم خوبی است. بنابراین وقتی اهداکنندگان ایمیلی دریافت می کنند که مهربانی آنها را تأیید می کند و آنها را به خاطر حمایت از یک موسسه خیریه خاص تأیید می کند ، اعتماد آنها را در تصمیم گیری تقویت می کند. نتیجه؟ آنها دوباره اهدا می کنند. 

همین امر در مورد اهدا کنندگان بار اول نیز صدق می کند. با دیدن کارهایی که توسط خیریه یا تجارت کوچکی مثل شما انجام شده است ، آنها از انتخاب شما احساس خوبی دارند.

بعد ، اهدا کنندگان اعتیاد به مواد مخدره و اهدا کنندگان بالقوه با داستان

داستان های خوب از طرف مردم با هدیه گاب است. آنها می توانند احساسات عادی مانند عصبانیت ، اندوه ، رنج ، همدلی و امید را در شما احساس کنند. 

در همین راستا ، این ایمیل از Help for Heroes - اگرچه بخشی از فعالیت Giving Tuesday آنها نیست - مثال خوبی برای ذوب قلب است. می توانید زندگی کارل را در مقابل چشمان خود ببینید.

نمونه ای از یک ایمیل خیریه توسط Help for Heroes که از داستان سرایی استفاده می کند

 

با ادامه کار ، لازم نیست داستان سرایی فقط به کلمات نوشتاری محدود شود. فیلم ها را به عنوان یک قالب جایگزین کاوش کنید. سیرز ، در یکی از نامه های Giving Tuesday خود ، ویدیویی را با عنوان "کاری که سیرز و سنت جود — و شما - با هم کار می کنند را تماشا کنید" به اشتراک بگذارید. این عبارت "و شما" است که باعث می شود اهدا کنندگان احساس کنند نقش مهمی در زندگی شخص دیگری دارند. معنی؟ آنها متقاعد شده اند که اهدا کنند.

ارائه مثال ایمیل سه شنبه توسط شرکت Sears با ویدئویی در زمینه مشارکت خیریه آنها

 

چرا این ایمیل های Giving Tuesday جواب می دهد؟

هر دو داستان حول یک نفر است. این قلاب یک نفره برای ایجاد اثر قربانی قابل شناسایی مهم است . معلوم شد که همدردی مردم برای مبارزه یک فرد بر سر یک گروه انتزاعی و بی نام از مردم آسان تر است. در نهایت ، این انگیزه آنها را برای کمک به هر طریق ممکن فراهم می کند. 

علاوه بر این ، قابل توجه ترین قسمت در مورد چنین داستان هایی این است که آنها به سابقه تجربه مشترک بستگی ندارند. اگر به آنها خوب گفته شود ، آنها به مردم انگیزه می دهند تا درد دیگران را احساس کنند و برای پایان دادن به آن کاری انجام دهند. بنابراین با این ایده کار کنید و از طریق ایمیل های Giving Tuesday خود همدلی کنید.

حامیان را لمس کنید تا اثری ماندگار داشته باشند

بسیاری از موسسات خیریه و غیرانتفاعی به میزان فاصله خود از هدف جمع آوری کمک مالی اشاره می کنند در حالی که برخی دیگر یک تایمر را اضافه می کنند یا مدت ها قبل از پایان درایو کمک مالی را مطلع می کنند. اینها همه تکنیک هایی است که باعث می شود مردم دوباره به وضعیت روانی کمک کنند. بنابراین می دانید ، ,ایمیل ,  ,یک ,های ,اهدا ,می کند ,giving tuesday ,سه شنبه ,اهدا کنندگان ,آنها را ,ایمیل giving tuesday ,دادن مثالهای ایمیلمنبع

انواع نمای اسپایدر

مدارک ویزای شینگن اسپانیا

بازاریابی پیامکی چگونه کسب و کارتان را گسترش می دهد؟

7 فاکتور مهم درخرید موبایل

10 شهر زیبای کوه های آلپ

چرا باید به ایتالیا سفر کنید؟

چرا بازاریابی پیامکی شما شکست می خورد؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

345 فروشگاه اینترنتی تهران استور من تنها انواع پارکت لمینت آموزش حسابداری مالیاتی و مالیات شخصی معرفی کالا فروشگاهی کابینت ممبران گل سنگ آموزش رایگان بورس پایگاه شعر