SEO مجموعه اقدامات و اقداماتی است که می توانیم برای جابجایی ارگانیک و کاربران با کیفیت به سایت خود انجام دهیم. برخی از کارشناسان معتقدند که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر معمولاً شامل دو نوع سئو داخلی و سئو خارجی است. این دو بخش همچنین کلیه حرکات داخل و خارج از سایت را پوشش می دهد. این گروه معتقدند که سئو فنی شامل سئو داخلی است. اما برخی دیگر می گویند SEO باید از نظر داخلی و خارجی تفکیک شود. با این حال SEO SEO مجموعه مراحل فنی برای بهینه سازی سایت و سرور است که به خزنده های موتور جستجو کمک می کند تا درک کنند که شما یک وب سایت موثر دارید و برای ایجاد بهترین تجربه کاربر تلاش می کنید. اگرچه تصور می شود بسیاری از سئوکاران داخلی و خارجی به محتوا و شیوه های پیرامون خود متکی هستند ، اما هرگز نباید از مسائل فنی غافل شد.

 

بیشتر بخوانید: سئو خارج از صفحه چیست و شامل چه مواردی می شود؟

 

سئو فنی چیست؟

 

لیستی از مهمترین فاکتورهای فنی سئو

سئو فنی ، مانند سئو داخلی و خارجی ، دارای چک لیست خاصی نیز می باشد که در آن باید همه این موارد را به درستی دنبال کنید تا بتوانید به راحتی آرام شوید. در این بخش ، موارد مورد نیاز گوگل و موتورهای جستجو را خواهید یافت. به امتیازات نیز اعطا خواهد شد. در این بخش ، موارد موجود در این چک لیست را به ترتیب بررسی می کنیم:

 

از سایت SSL و https استفاده کنید

یکی از مهمترین عوامل سئو امنیت است. حتی اگر امنیت مهمترین عامل در بهبود سایت نباشد ، بازهم برای مخاطبان مهم است. لایه سوکت امن معروف به SSL در واقع یک فناوری امنیتی است که یک ارتباط مخفی بین وب سرور و مرورگر ایجاد می کند. شناسایی سایتهایی که از SSL استفاده می کنند بسیار آسان است ، URL این سایتها به جای HTTP در ابتدای پروتکل https قرار می گیرد. به دلیل اهمیت این موضوع ، گوگل از سال 2014 اعلام کرده است که انتظار دارد HTTPS را در همه جا ببیند ، بنابراین در صفحه نتایج خود برای سایت هایی که از https به جای سایت های ناامن استفاده می کنند ، رتبه بهتری دارد. استفاده کنید

 

سایت دوستانه موبایل است

در دنیای امروز ، بسیاری از کاربران از طریق تلفن های هوشمند خود مرور می کنند. به همین دلیل داشتن یک سایت مسئول مهم است. محتوا و نمایش سایت های پاسخگو به راحتی و به طور خودکار با نمایش هر دستگاه سازگار می شود. گوگل همچنین اعلام کرده است که الگوریتم های موتور جستجو پاسخ سایت را ارزیابی کرده و آن را یک موضوع کلیدی در رتبه بندی می دانند. با معرفی اولین سیستم همراه گوگل برای نمایه سازی ، پاسخگویی سایت ها اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما کاملاً پاسخگو بوده و به درستی روی دستگاه های تلفن همراه ، رایانه لوحی یا دسک تاپ آویزان است.

 

بیشتر بخوانید: SEO در صفحه چیست و شامل چه مواردی است؟

 

بهینه سازی سرعت سایت

 

بهینه سازی سرعت سایت

موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل ، سایت هایی را دوست دارند که خیلی سریع بارگیری می شوند و سرعت یکی از مهمترین شاخص های رتبه بندی است.

 

چندین روش برای افزایش سرعت سایت وجود دارد:

 

از هاست و سرورهای سریع و قدرتمند استفاده کنید

از ارائه دهنده DNS سریعتر استفاده کنید

با استفاده از اسکریپت ها و پلاگین های مورد نیاز ، درخواست های HTTP را به حداقل برسانید

از شیوه نامه های CSS به جای چندین شیوه نامه یا CSS درون خطی استفاده کنید - کدهایی که به مرورگرهای وب نحوه نمایش سایت شما را می گویند.

اطمینان حاصل کنید که عکس های شما تا حد امکان کوچک هستند و کیفیت آنها را کم نمی کند.

روی صفحات وب کلیک کنید (می توانید از ابزاری به نام GZIP استفاده کنید).

کاهش و فشرده سازی کد سایت ، کاهش فضاهای غیرضروری ، شکستن خطوط یا تورفتگی در HTML ، CSS و JavaScript

برای صفحات از برچسب های متعارف استفاده کنید

در واقع از محتوای تکراری به عنوان محتوای فوق برای حل مشکل استفاده می شود و موتور جستجو محتوای اصلی را می فهمد. این عنصر HTML ، Canonical link نیز نامیده می شود ، به عنوان rel = canonical استفاده می شود و به موتورهای جستجو می گوید که پیوندهای مختلف می توانند موارد مشابه بسیاری داشته باشند ، اما محتوای اصلی چیست؟ و چه محتوایی باید پیکربندی شود. برای مطالعه بیشتر ، مقاله "نشان تجاری چیست؟ | آموزش استفاده متعارف" پیشنهاد می شود.

 

یک نقشه سایت یا نقشه سایت ایجاد کنید

نکته بسیار مهم دیگر در فناوری SEO داشتن نقشه سایت به عنوان یک فایل XML و معرفی آن به موتورهای جستجو است. Sitemap فایلی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما و ساختار آن را هنگام خزیدن درک کنند. در واقع شما یک نقشه راه جستجو دارید که به موتورهای جستجو می گوید هر صفحه کجاست.

 

این پرونده شامل اطلاعات مفیدی از هر صفحه سایت است ، از جمله:

 

آخرین صفحه را ویرایش کرد

تنظیمات برگزیده سایت شما چیست؟

هر چند وقت یکبار به روز می شود.

ویژگی AMP را برای دید بهتر در تلفن همراه فعال کنید

AMP یکی از پروژه هایی است که توسط Google برای تسریع در انتقال مطالب به کد تلفن همراه از طریق کد ویژه ای به نام AMP HTML پشتیبانی می شود. نسخه های AMP صفحات شما در دستگاه های تلفن همراه سریعتر بارگیری می شوند. این کار با نمایش مواد اولیه و کد در متن کنار تصاویر و فیلم ها و غیرفعال کردن اسکریپت ها ، نظرات و فرم ها انجام می شود. میگویند


دیجی پلاس سایت ,، ,های ,  ,استفاده ,سئو ,می شود ,است که ,استفاده کنید ,موتورهای جستجو ,به موتورهایمنبع

انواع نمای اسپایدر

مدارک ویزای شینگن اسپانیا

بازاریابی پیامکی چگونه کسب و کارتان را گسترش می دهد؟

7 فاکتور مهم درخرید موبایل

10 شهر زیبای کوه های آلپ

چرا باید به ایتالیا سفر کنید؟

چرا بازاریابی پیامکی شما شکست می خورد؟

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

آرامش درونی https://azinfazaaravista.ir/ درخواست امداد خودرو leonard822psh1t Page carsonami3 website flormar lida گالری عکس pix2fa تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تخفیف دونی